söndag 30 december 2007

Äntligen tittade solen fram..

och man kunde göra ett tappert försök att fota av alla nya fantastiska "familjemedlemmar".
Julhelgen har varit underbart lugn och skön om man bortser ifrån att spisen exploderade på riktigt. Nu inser jag att det inte bara är ett talesätt utan att det faktiskt är möjligt!

Tomten var riktigt snäll både mot förväntansfulla barn och garntokiga mamman.



Min goa familj gav mig dessa härliga böcker. Toffelboken är helt underbar och jag vill börja tillverka tofflor genast..Det enda jag hoppas på nu är att Petra ska anordna en liten tovningskurs på slöjden!

Min kära mamma vet precis vad som gör mig lycklig:) Elsebeth Lavolds underbara Classic AL, detta skall bli till en tröja så småningom.


Min kära svägerska har varit i Kina under hösten och ifrån henne fick jag dessa fantastiska tyger och silketrådar. Att få sitta och klappa på dessa kan göra vem som helst lycklig!

1 kommentar:

Anna sa...

Roliga och finaböcker, underbart garn och vilka tyger! Så vackra!
Såg att du är med i sockklubben och då undrar jag vad du ska ha för garn till de första?
Tack för din tid vid intervjun!