måndag 29 mars 2010

Grötö







Jag försöker hitta ord för att summera helgen på Grötö. Men hur jag än skriver så räcker de inte till för att ge en korrekt bild av alla roliga stunder och fantastiska människor jag haft och mött. Kan bara konstatera att Sverige och Danmark bebos av underbara garnnördar. Stort tack till er alla, ni är fantastiska! Vill också passa på att tacka alla er som har handlat Högform smycken under helgen, tillsammans har vi bidragit med 400 kr till Dorkas vilket motsvarar 2 månadslöner i Etiopien. Har fått en hälsning ifrån projektledaren Maria att hon är så tacksam för vårt stöd. Som alla trevliga händelser så tog ju helgen tyvärr slut alldeles för fort, jag hade lätt kunnat stanna en vecka till.

Marie, Linda och Ingrid- ni är bara bäst i VÄST!

Ni har väl inte missat att ni kan vinna ett par Högform YO örhängen HÄR!










3 kommentarer:

Linda sa...

Det var så roligt att träffas igen!! :)

Ulrika sa...

Det var sååå roligt att träffa dig och att ha tid till att prata om allt möjligt. Jag saknar dig redan!
Kram!

Carina sa...

Nu har jag äntligen lärt mig vem du är, alltså känner jag igen dig nu.
Det var väldigt roligt att träffa dig och snattra lite. Dina smycken har jag redan beundrat länge. Hoppas vi syns igen.