lördag 27 september 2008

Förlåt..

att det tog lite längre tid än vad jag sagt! Klockan blev lite för mycket igår kväll innan jag kom hem och jag hade ett väldigt hektiskt arbetspass, tror att jag sålde tacos till hela kommunen:)
Ingen har lyckats lösa min gåta trots att jag har tyckt att ledtrådarna har varit ganska ledande:) (lätt för mig att säga som kunde svaret!) Jag vill ju ändå att någon ska vinna så därför har min kommunalt anställda lotterikontrollant fått dra ett namn bland alla som gissat.

GRATTIS ANNELIE! Det blir du som får nålen!

Nyfikna på vad som var rätt svar?
Vila på gröna ängar av Anne B Ragde, har ni inte läst triologin om familjen från Neshov så rekommenderar jag det varmt. En helt fantastisk läsupplevelse som man kommer bära med sig länge.

1 kommentar:

Annelie sa...

*springer runt och tjuter som en galning* Jag vann! Jag vann! Jag vann! Tror jag ska hjula en runda också... - bildligt tala - är alldeles för tung i rumpan... ;-)

Tack så jättemycket!