fredag 18 januari 2008

Idag

är det första dagen på mitt nya avstressade liv eller sista dagen som prestations- ångestfylld student. I alla fall för ett tag och det känns så himla skönt. Känslan som jag hade när jag tryckte på skicka knappen och den sista inlämningen var gjord är ren lättnad. Imorgon är det dags att bli vanlig arbetare igen..
Här var det meningen att en bild av mitt nya mössförsök skulle sitta men kameran strejkar så det får bli en annan dag. Jag är otroligt nog riktigt nöjd denna gången, önskar bara att jag inte gjort den i den minsta storleken.

2 kommentarer:

Anna sa...

Det låter härligt Helena, ser fram emot bild på ditt nya mössprojekt!
Det är nu du borde sticka dig en bebis så att du får föräldrapeng i 1½ år! Man kan ju offra sig och sticka nya kläder till bebisen som alltid sover när den ska och aldrig bajsar i en blöja som ska bytas!

petra.m sa...

Åh, vad härligt Helena. Nu kan du skapa precis vad du vill! njut och koppla av nu och rå om dig själv ordentligt! Jag tycker du har varit jätteduktig!
Kramar Petra