lördag 8 mars 2008

Grattis alla kvinnor!




Idag fick jag och vännen Anna frigång ifrån hemmen. Vi tog en härlig promenad ner till Nääs för att titta in på Konsthantverksbutiken som flyttat till nya lokaler. Det är märkligt att man kan bli så hemma blind för vi har det fantastiskt fint i vår närmsta omgivning.















Jag lyckades som vanligt inte att gå tomhänt hem. Firade mig själv med denna fantastiska mugg. (förlåt! petra)


Här kan tilläggas att sambon och jag haft en diskussion om huruvida internationella kvinnodagen har förvandlats till ett kommersiellt jippo. Han har uppenbarligen missat detta fullständigt:)

1 kommentar:

Linda sa...

Vilken fin mugg! Var ju tvungen att klicka mig vidare till Petra. Vilken keramik hon gör!! Så var det ju kul att hitta din blogg också, via Mias :-). Candle flamen ser urhärlig ut!