tisdag 3 juni 2008

HÖGformen - Nu även i svart!


Idag har jag skickat min version på "koftknappar" eller om man vill små sjalnålar till AnetteGarnhärvan . Jag känner mig så nöjd med att jag lyckades att få en riktigt snygg oxidering så att mina nålar finns nu även med antikkänsla. För något år sedan förbjöds svavel i den oxideringsvätska som man använder till silver. Men jag lyckades hitta ett litet restlager:)
På stickfronten går det väldigt trögt så jag antar att jag snart ska bjuda någon på lunch:)

7 kommentarer:

Ullin sa...

Jag längtar till posten kommer.... de svarta var urläckra!!!

Anna sa...

Sååå snygga! Kul sms förut, verkligen roligt!

miastick sa...

Å vad fina, jag vill verkligen ha en! Och luncher vet jag minst en som gillar skarpt! :)

petra.m sa...

Hejsan!
De svarta var ju supersnygga också!! Nu ska jag hålla utkik på Garnhärvan:) Vet inte om jag helst vill ha en silvrig eller svart, kanske jag får prova när jag kommer!?

knitbyme sa...

Vill ha!!!! Men jag får vänta lite med inköp. Dom oxiderade är jättefina. Ps Vi satt snett emot varandra på gaffelvirkningskursen. Fråga Mia om du undrar vem jag är.....

Anonym sa...

Hej du,

Pomatomusarna blev klar igår kväll och var med på redovisningen idag!

Jag vill ju gärna ha en svart nål? kanske man kan ta med den i bilköpet? Nu får jag sticka sjalar!

Kram

Anonym sa...

Åhh, så otroligt vackra. Du är så duktig! Jag är väldigt imponerad av dina fina sjalnålar.

Mina Pomatomus ska få "tå-kil" så jag kan ha dem i mina sandaler med "tå-flärp". Helt glasklart? :-)